Blandat om allt o inget..

JAg tycker inte om när folk är osmams, jag tycker inte om att göra mig osmams med folk heller, jag undviker bråk.. Aa sån är jag, vill bara vara neutral..

Nu är iallafall kontraktet påskrivet och det är skönt det så nu kan vi snart flytta in :) Eller aa 1 maj är det ju inflytning nu ska dom bara tapesera :)
Till köket valde vi en mörkgrå tapet :) men det var ju inte säkert att vi fick tapet dom kanske ville sätta upp en väv o måla på NEJ USCH tycker jag, jag vill ha tapet där...
Till vardagsrummet valde vi en randig tapet, det låter så fult när man förklarar randig :) Men det är tjocka ränder :) som går i ljusgrått o lite mörkare grå :)
Till vårat sovrum har jag lite svårt att förklara men jag har typ sagt du vet den tapeten mali nhar i köket den fären fast sand, aa typ ljusbrun eller bige kan man säga :) Men det var inte säkert att det var tapet där inne..
Till barnrummet som inte är barnrum än som kommer vara lite alltmöjligt så länge gästrum carolines rum hehe mm :P Eftersom att vi inte vet könet så tänkte vi att vi skiter i o välja tapet dit o målar själva sen :P

Bild på tapeten jag menade till sovrummet fast vi ska ha annan färg :)

Kommentarer
Postat av: sandra

Haha carros rum ;)
Grattis föressten till lyan

2008-04-10 @ 18:48:21
URL: http://siituation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0