blir så trött..

Nu har vi fått nycklarna till lägenheten fick dom i fredags :D wohoo tänkte jag vi kan börja flytta in lite smått i barnrummet o ställa upp lite saker i köket i skåpena och så :D För vi ska hämta tapertet imorgon, alltås måndag och börja få upp tapeter :D Och så skulle vi ringa elbolaget så dom kan sätta på el och grejjer och så hittar dom inte våran lägenhet nån jävla stans i deras j'ävla register.. 

Jo men då när man kommer till den förbannade lägenheten så är det inte flytt städat :@ grisit och jävligt fan jag vill inte ställa mitt porslin i dom där skåpena eller min mat i det flottiga kylskåpet, eller ställa in mina ptylar i badrumsskåpet där det är äckliga hårstrån och grejjer kvar!

Så aa jag är lite irriterad på att de ALDRIG händer nått!!

Kommentarer
Postat av: saaandra

Det ordnar sig.. Har ni ringt och sagt till ännu? Gör det för det ska fan vara rent i lägenheten!

2008-04-28 @ 20:41:40
URL: http://siituation.blogg.se
Postat av: maliin

bor ni i lägenheten än ? bjuder ni på kaffe om ja kommer upp på tisdag ? tänkte passa på när thilda går på dagis :D psusss call me ;)

2008-05-02 @ 23:03:05
URL: http://thildasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0