Jag suger...

Jag suger verkligen på Giutare hero eller hur fan skiten stavas :P Macke skrattade åt mig så jag vart arg, ska aldrig mer spela skiten.... Fan borde ju finnas sju nivåer under Easy typ nått i stil med "För absolut noobs som nettan"
Kanske skulle ringa till dom o fråga om dom vill det? Hur skulle ni känna om nån satt o skratta åt er?
 Aja kan inte skriva mera nu för macke lirara så dant att ja får gitarren i skallen!!

Ja ska med dricka ikväll :)

Snart flyttar vi :) SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT, Carro du kan ju bo granne med oss ;P och så ska majsan flytta från stan med :/ hehe nej då Ättetorp är ju inte från stan :P hehe men jag har ju rötter där så man lär nog vara där mkt :P Ska nog bo i åby i sommar eftersom jag ska sommarjobba :D

Ps, jag ska bara dricka läsk hemma i min soffa :P

Kommentarer
Postat av: snorkråkan

jag äger alla på guitar hero kan jag lova.. tror du jag vill bo granne med er ska jag aldrig få sova då eller när du skjuter ut carro nr 2 blir det väl ett jävla liv hehe skojja... farsan ballo ska lärara henne allt jag kan.. ska börja med att lära henne att hon inte ska tycka om killar

2008-04-19 @ 13:33:28
URL: http://www.hikka.blogg.se
Postat av: Maliin

Klart nettan ni ska bo där i sommar :D Grilla o så !!! Mysiiiigt :D

2008-04-20 @ 19:35:42
Postat av: sandra

Hoppas att allt går bra med flytten, säg till om ni behöver hjälp!

2008-04-21 @ 14:21:47
URL: http://siituation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0