Marsvin

Max har två Marsvin. som är roliga typ 5 minuter om dagen sen skiter han i dem, så då får ju en annan ta hand om dem, det roliga är jag hade en kanin när jag var liten som jag inte fick ha kvar för han var bara rolig fem minuter om dagen men om man redan gjort det misstaget borde man inte tänka över saken då IGEN? Trodde dom verkligen att Max skulle tycka att det var kul med marsvinen jämnt..
Så jg har bestämt att dom ska bo oss mig nu :D Måste bara få macke att gå med på det? Men hur?

Förövrigt har jag inget att säga förutom att det verkar som det lutar mot kejsarsnitt för min del ist för vanligt, jag var oss Jonte idag och hans mamma sa det när min moderkaka ligger som den ligger så blir det ofta kjesarsnitt o emelie hade med hört det, så jag ska googla lite på det nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0