Så pyttelitet..

Fick idag en jätte söt dress av en arbetskamrat, o den var så liten o pluttig att jag knappt kan tro att det var sant..

Ja jag vet jag tror att bebisar föds jätte stor :P

Snart kommer hon, långa ben och stora fossingar efter sin far, men mor har ju ganska små så det om man tar min storlek 38 o så tar man mackes 45/46 så kanske man kan räkna ut på nått sätt hur stor fossingar bebisen kommer få? Så jag gissar väll på 41/42??? Vi kan ju sätta pengar om det nu, så ser vi om 20 år när hon är vuxen vilken skostorlek?

Kommentarer
Postat av: C.

Jag hoppas verkligen hon får dina små fötter, hemsk med stora fossingar ju ^

2008-08-08 @ 11:29:10
Postat av: carro

ja säger ju att hon kommer likna mig

2008-08-09 @ 18:05:11
URL: http://www.metrobloggen.se/hikka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0