Snart så..

Slutar jag jobbet, o det är skönt för är så otroligt trött idag vet inte varför och imorgon är sista dagen :) helt underbart att få sluta o få sova lite längre.. Till helgen kommer taperna upp också, så som jag har tjatat.. Får väll även besök imorgon med av min kära vän Malin och hennes dotter :) för malin har ju glömt hur jag bor :P haha vi pratade förut o så sa hon nått i stil med "Bor du i en trea?" hehe men sen kom hon ju på de med att det fanns ju 2 sovrum :D

Visst är jag annorlunda, det låter verkligen inte som mig, men jag kan också bli trött ibland........

Kommentarer
Postat av: Sandra

Behöver du hjälp ring ehm MIG ;) Kan ju komma upp så kan vi svulla och typ heja på grabbarna hahaha.. ;D ehm aa men alla har sina åsikter, you great!

2008-08-07 @ 20:32:30
URL: http://metrobloggen.se/situation

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0