Alltså vart tar tiden vägen?

Fan dagarna bara springer iväg, känns inte som man hinner göra ett skit om dagarna.. Jasmine tar väldigt mkt uppmärkssamhet, hon är ju inte så liten längre så hon sover ju inte bara hela tiden, utan nu ska det pratas och busas och även gosas, det tycker hon är super mysigt.. När hon ska sova, så ska man ligga och gosa med henne annars vägrar hon somna.. Okej, det är mysigt för mig med då.. Men så mkt tid som springer iväg..

Ikväll har Jasmine skrattat som fan, det är så roligt att höra, det jag tycker är mest synd var ju att hon den 1:a december (som jag har noterat för att skriva in i en när jag var liten bok) skrattade för sin pappa första gången, inte för sin mamma NEJ NEJ.. är ju lite avis..

Sen helgen har gått fort, fredagen satt jag här hemma och bara satt för mig själv.. Sen på lördagen var sandra här och fixade mitt hår, och söndag/igår var vi på ikea och biltema.. Kan väll inte säga så mkt mer om helgen..

Förövrigt har jag bestämt mig för att jag ska ringa min barnmorka imorgon, jag vill ha preventilmedel, jag vill inte ha ett barn till.. Inte just nu iallafall och inte i framtiden heller, det säger jag just nu, typ när hon föddes så ville jag ha ett syskon till henne typ med två års mellanrum, men inte nu länger.. Men lär väll ångra mig :)

Jag är lite nervös inför den 27:e då ska jag lämna bort henne för första gången, okej det är ju från lunch till kvällen, inte över Natten.. Hon är ju så mammig, men min mamma Jasmines mormor tycker inte jag ska oroa mig utan dom kommer ta jätte bra hand om henne.. Sen ska jag väll erkänna att samtidigt som jag är nervös för det ska det faktiskt bli skönt att få lämna bort henne, få vara lite ifred för en gångs skull :)

Nej men nu ska väll inte jag sitte här och svamla mer, måste fortsätta pynta granen, den blir jävligt ful måste lägga in en bild på den när den är klar..
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0