Barnledig..

Jepp, imorgon så är jag barnledig, bara en stund på dagen men det ska bli så jävla skööönt.. Jennie ringde och frågade om jag ville gå med henne på stan för mamma undrade om hon och jag kunde köpa lite julklappar som hon ska ge bort, men hon orkade inte själv.. Men jag var ju lite tveksam att springa med vagnen på stan bland allt jävla folk, men eftersom jag ska köpa julklapparna åt mamma så kunde hon ha Jasmine..  WOHO! Barnledig for the first time :) Ska bli riktigt skönt att få gå på stan utan barnvagnen..

Sen förövrigt utanför barnramen.. Idag la jag i en ny blondering, eller Verro la i den åt mig, så nu vart blondare, men missades på en del ställen, usch lite synd.. Ville ju se lite normal ut i håret till Jul..

Dagen då..
Började med att jag klev upp tidigt som fan, drog till bussen mötte upp Sandra på bussen in till stan, där träffade vi på Carro vid gotto.. Sen kom Malin med, inhandlade det sista som behövdes så nu är allt klart till Jul, skööönt..
Åkte hem, macke och jag käkade Verro titta in också, sen hade jag tvättstugan.. så jag o verro tvättade lite och sen färgade.. Ja det var väll det som hänt idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0