De känns mkt bättre nu :)

Har lyssnat på Malin och Agge nu.. Man får faktiskt lämna bort barnet, har känt mig så jävla nertryckt av att så många tycker att det är fel att lämna bort barnet för att göra egna saker..

Idag kollade jag med mamma om hon kunde ha Jasmine så jag kunde få gå ut med tjejjorna, men hon jobbade till halv tio och tyckte det var lite oplanerat hon ville haft mer tid på sig att förbereda sig.. Men hon sa varken Ja eller Nej så jag får ett besked senare för när jag pratade med henne var hon på väg till jobbet, så vi får se vad hon säger sen :)

Idag får jag barnbidraget och det behövdes verkligen, ska iväg och handla lite då måste köpa lite mjölk, bröd o blöjor, sen får vi storhandla när vi får mer pengar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0