Timjan imorgon..

Som sagt det är Timjan imorgon, det är väll det ända jag ser fram emot i veckorna.. Men det är kul att komma ut och träffa andra mammor med bebisar.. och nu känns det super i gruppen tycker jag, känns som man har fått mer kontakt nu.. Det är härligt :) såå jag vill bara att de ska bli imorgon..

Det har inte hänt så mkt mer i veckan Sandra var här och sov, det var ett tag sen vi va så jag tyckte det var dags att bjuda hem henne till mitt skitiga hem, som by the way jag ändå fick städa idag, fast det var min karl som skulle göra det!! Så slängde i mig två mackor och började fixa, sen vaknade Jasmine och ville inte sova, så hon låg en kvart på babygymet och lekte och slet i larven, men se vart det tråkigt.. Så då fick jag gå med henne på armen och plocka inte kul..

Måndagen gick jag och Sandra till stan, gick in på Lindex frågade efter en body men den hade dom inte, så dom ringde lindex på Maxi dom hade den inte, så ringde dom lindex i hageby och dom hade den tillslut.. Sen kom mina skor på posten så var o hämtade dom :) Jättefina var dom :)

och idag så var jag och hämtade ett paket med julklappar till Jasmine, hon fick lite kläder :) sen var verro här och vi såg uggly betty och despret..

IMORGON ÄR MIN TJEJJA HELA 3 MÅNADER :)
fasiken så fort det går, de var ju inte länge sen
hon var nykläckt röd och torr i huden..

Kommentarer
Postat av: sandra

Men vi kanske kan ses på torsdag? Göra ditt hår? :D puss

2008-12-10 @ 00:33:24
URL: http://sandraborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0