Det är skrattretande..

Jag kommer inte nämna nått namn, och jag tror inte personen det handlar om lär läsa ändå men det är så jävla skrattretande, så jag måste bara få dela med mig utav det till er som läser.. Den här personen är 20 år gammal, jag tycker väll att man är rätt vuxen när man är 20, iallafall att man kan välja själv vad man ska göra!! Igår skulle den här personen och XXX åka och bada, men "den" var tvungen att fråga sin mamma först om "den" fick följa med och bada, det roliga är att "den" frågade XXX om dom skulle åka och bada.. Men "den" fick inte åka och bada för sin mamma för det var inte badväder igår.. Hallå, hade det var min mamma hade jag bara sagt, jag tänkte åka och bada så du vet det!! Men så kanske min mamma säger, jaha men jag hade tänkt att vi skulle åka och handla, kan vi inte göra det först.. Tycker inte att när man är 20 att man ska behöve fråga "Mamma får jag åka och bada?" 

Nej tyckte det var lite skrattretande, så var bara tvungen att skriva om det :)  


Kommentarer
Postat av: s

HAHA Jag vet vem det handlar om ;D

2008-07-23 @ 13:34:14
Postat av: malin

ring mig när du e hemma o berätta för mig :D

2008-07-23 @ 17:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0