Vardagen igen...

Japp, nu är man hemma från Helsingborg, resan gick bra och kissen satt fint i buren hela resan :) När vi kom fram fick missen vara ute på gräs mattan en stund (i koppel så klart, vi vill ju inte att våran bebis ska springa bort).. Han tyckte det var mysigt med gräs, det märktes.. Men sen fick han vara i källaren där låg han mest o sov i sängen, förutom när maxon satt i fönstret och ville leka hela tiden :) Men sen skrämde maxon våran misse när han låg o sov i fönstret så skällde han och då ramlade missen ner :/ tyckte lite synd om honom, men det såg jävligt roligt ut för han hade ramlat ner i sängen o skrämt Jonas som låg och sov... Sen fick han vara med där uppe ibland då, men folk hade så svårt att stänga dörren efter sig så han kunde ju gå ut, men han  vågade inte riktigt men vi hämtade honom på trappan en gång!
Aja nog pratat om Zimba, förövrigt va det med kul mormor bjöd på grillat på fredagen MUMS, när man grillar oss mormor så finns det mesta, tre olika kött, potatissallad, sallader, chips, dressingar o såser, frukt, grönsaker ja nästan allt fanns! Sen på lördagen hade hon tacobuffe, det var också rikitgt gott, ja tror inte ett tillbehör saknades?

Nu sitter jag på jobbet, slitit värre, nja nu är det lungt har redan gjort dagens arbete så snart är det dags att åka hem, macke hämtar mig så åker vi till åby ska hämta upp jonas o jennie o så ska vi till pappa o grilla för han har med fyllt år.. Sen kom ja ju på att det blir ju Helsingborg i september med, moster fyller 30.. Det blir mkt fara omkring tycler ja alla fyller jämnt! 

Magen är inte så stor, det är skönt de, hon håller på att fladdra omkring där inne ibland så jag blir galen :) Men det är mysigt med..

Nej nu ska jag gå och byta om... Hade inte så mkt roligt att skriva men nått vart det ju :) 
Hej då! 


Kommentarer
Postat av: s

Haha aa jag skulle kissa på mig av skratt om jag såg simba hahahahahaha..

joo jag tycker magen är fin och rund:D hihi snart dags <3

2008-07-22 @ 20:20:57
URL: http://sandraborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0