varmt och jävligt..

Ja usch idag är det varmt och jävligt ute, kan ju inte vistas i värmen förns man döör.. Får väll se vad som blir sen kanske ett dopp eller så?

Idag var jag oss Bm, gick bra allt var bra.. Det var skönt med en liten sovmorgon med :) Sen åkte vi o lämnade in lite papper och åt kina buffe, fast det var inte så gott att äta när det är den här värmen ute..

Igår så hade jag och Verro inget att göra så vi monterade ihop spjälsängen, som jag o macke var och hämtade oss Malin i fredags :) Så nu har man ju kommit ett steg närmare känns det som iaf... Nu är det ju bara  barnvagn o allt sånt där tjaffs kvar :)

Sen har jag beställt ny telefon nu, inget märkvärdigt funkar att ringa ifrån och smsa ifrån, eftersom att min dispaly är trasig, men ska köra på parlino i nya telefon och om 3 månader får jag förlänga mitt abonemang och då ska ja ta en ny telefon till 3 kortet :)

Nya telefon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0