Jobbar och sliter, eller inte!!

Sitter på jobbet nu och bara väntar på lunch! Är trött som fan, inte lätt.. Funderar på om man skulle ringa och väcka nån :P och någon brukar vara Sandra! Men ja tror jag väntar tills efter lunch med det, hon brukar ju sova ganska länge.. Den lilla tur ungen, ja skulle med vilja ligga o dra i sängen.. Men ist sitter man fast här o har inget att göra!

Igår kom lilla Caroline hem till oss hon ringde o hade inget att göra, så vi åt pizza o kollade på Guldkompassen! Jag somnade till några gånger var ju så trött! Åt typ bara två pizza bitar! Så till matlåda idag blire pizza :D

Ska snart leta upp min chef med o se om jag kan få lite ledig har en tid oss BM! o sen så ska jag åka till mormor, hon fyller 60 o blir gammal :P hehe nej inte så gammal! Men henne kan jag ringa till nu hon är nog vaken kan ju prata lite med henne en stund innan lunch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0