Det är väll så livet är..

I fredags medans alla andra festade, låg jag hemma och sov REDAN kvart över tio.. Mådde pissit som fan, hade spytt efter jag hade försökt äte lite gröt.. Jag lyckades få i mig två hela knäcke mackor på fredag morgonen, innan dess vet ja inte när jag åt nått som jkag kunde äta utan att kvälja o må dåligt eller att det kom upp..

Lördagen, såg lite ljusare ut, jag fick i mig lite popcorn, en kassler skiva och två bullar.. jag vart lite stolt över mig själv att jag lyckades behålla kasslern, för jag trodde den skulle komma upp så som jag kväjlde...

Söndag morgon, jag vaknade helt själv o helt utvilad, jag vaknade inte av att ja gvar hungrir eller kissnödig, det var skönt att sova ut för en gång skull...

Jag vet ganska tråkig helg jag vart med om.. Även i Lördags tänkte jag att nu ska jag ställa mig på vågen jag måste ju gått upp dom där 2 kilona jag hade gått ner.. Jag är ju ändå i vecka 16+3, men nej nej jag hade gått ner mer så nu har jag gått ner 5 kilo.. Det är ingen fara än säger Mamma, men om det fortsätter så får jag väll läggas in på sjukan med dropp eller nått, har hört att det kan hända om man inte äter o går upp vikt...

Kommentarer
Postat av: sandra

Det ordnar sig gumman!
Man kan gå ner i vikt under sin gradivitet ju.. Men snart växer du så det knakar.

2008-03-23 @ 19:41:47
URL: http://situaation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0