Det kryper i kroppen på mig..

Jag känner mig så jävla instäng, jag känner mig så jävla handikappad, jag kan fan inte göra ett skit, jag vågar ju knappt gå utanför dörren.. För att: från att må bra till att spy som en gris på två sekunder.. Onsdagen allt var bra Verro kom upp och skulle låna min platttång, macke skulle åka och fixa lite saker så ropar han på mig i från hallen och ska ha sina nycklar, ja men klart när vi står där o pratar så känner ja bara hur det vänder sig i magen, o så jag springer mot köket o spyr på golvet... Jaha där var min dag förstörd! Så verro tog fra mskurhink o började städa efter mig.. Jaha jag bjuder hem folk till mig för att dom ska städa, visst är jag är trevlig värd..

Aja ska väll inte bara beklaga mig!! 

Förövrigt håller vi på o letar lägnehet, mackes mamma tror stenhårt på att vi letar lägenhet i helsingborg! 
Macke är sne på henne för hon inte kunde ställa upp som borgenär!
Så vi typ vill att hon ska göra det så vi ska typ säga att vi ska flytta till helsingborg! 
Japp vi är ONDA! Men va fan man måste ju ha borgenär här, o macke ska stå på kontraktet själv jag ska inte vara med på det, så vi måste ha nån från han sida
                                                         ..image2
Tvungen att prova l'ägga in bild är ju ny på det här med bloggande :)

Kommentarer
Postat av: sandra

haha så elakt

2008-03-23 @ 19:43:21
Postat av: eneby

söt tjej

2009-03-11 @ 23:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0