Det finns folk till allt!

Igår kväll satt jag hemma och kollade på tv tog det lite lungt sådär, och så helt plötsligt plingar det nån på dörren som inte vet hur man ringer på.. Efter typ ha plingat på klockan i hundra år och jag gick o öppna så stog Carro och sandra där, först trängde dom sig bara på och stände av mitt tv program och satte på Wii och där satt dom två och spelade hela tiden själva JAG FICK INTE VARA MED EN ENDA GÅNG! och inte nog med det, carro drack upp allt vårat kaffe och så åt dom oss ur huset också, fanns INGA knäckemackor kvar sen.. Sen dom gick aldrig hem heller, jag satt här o sa nu får ni gå hem, så det slutade med att jag fick ringa carros mamma så hon kom och hämtade dom :P
Haha kanske inte hela sanningen då :p men det gick till nått snarlikt :P

hehe nu ska vi försöka få tag i henne med katten och se om vi kan hämta den :D vi vill ju ha hem missen :D

Malin jag såg nu o ringde men du var ju inte hemma :P

Kommentarer
Postat av: tack för kaffet

ahahahah hade inte läst detta inlägg så skön du är då... hahaha men riktigt likt sanningen är väld et inte..

fast det kunde lika väl ha varit så:) ahaha

2008-06-16 @ 11:38:56
URL: http://hikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0