trötter :D

Sist jag kollade på klockan så var den kvart i fem i morse :P hehe sandra låg på madrass på golvet o jag på soffan så låg vi o glodde på tv o snackade, sen vid halv åtta på morgonen knallade jag in till macke och lyckades sno åt mig en plats i sängen :D sen började hans jävla klocka ringa vid åtta, så typ vid halv nio steg jag upp då, haha o väckte sandra med hon fick inte sova :P Sen vilade jag en timma på soffan då förut innan mamma kom med handukarna :D

Igår var ja med emelie så vi drog till Linköping o hämtade mackes far och vi käkade sen oss honom sen åkta vi hemåt.. och då plcokade vi upp sandra på vägen hon sov ju här :D

Majsan, jag har försökt ringa men kommer ju inte fram på din hemma tele :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0