Dagens dag..

Ja det var lite tråkigt i början av dagen satt typ bara hemma och glodde, hade lite lust att dra ner till stan men ändå inte, vad ska jag på stan o göra när jag inte har några pengar o hittar massa ja vill köpa... Nej då blir man bara besviken...

Så idag var jag och Lina ute och promenerade lite med barnvagnarna, fick man träffa hennes lilla Kevin med, så stor han har blivit sist jag såg honom var han mindre än Jasmine var när hon föddes, det alltid trevligt att umgås med andra mammor.. Så vi knallade och gick o prata sen gick vi upp till mig en stund och sen vidare till henne och efter det köpte vi pizza MUMS!!

Ja sen var det dags för fröken att sova, ja lite små gnälligt vare väll, men gick ann till slut.. Hon är ju så mammig, men efter fått en ny blöja och vi pratade lite skit, så fick hon kvällskäket och åt så hon kräktes, men sen var det nappen och lite pill i håret så somnade hon som en stock...

Ja det var väll allt som hänt idag.. Har ni gjort då? Ni är ju så snåla med komentare gott folk :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0