Det var länge sen...

Ja det var ju ett tag sen man uppdaterade bloggen, men det har inte hänt så mycket i veckan i onsdags var ja på timjan, gick ett varv på stan, dom har ställt in timjan nästa vecka, blir ju lite besviken :/

Igår sprang jag på Maxi, först med jennie och sen kom verro, sen mamma och max, mamma och jennie satt och bjöd jasmine på glass och choklad sås, vilket hennes mage inte tyckte om sen..

Sen snodde nån tattare min plånbok på Maxi, jag hade betalat maten och skulle ut till bilen det var inte alls långt, men den stackaren som gjorde sig besväret fick ju bara några femtioöringar.. Trodde först ja hade tappat plånboken eftersom att jag är så klantig, men sen kom jag på det att jag borde ha hört om ja hade tappat plånboken där, för den gör ifrån sig ett ljud som jag skulle hört o känt igen.. Och det var ingen som lämnat in den heller.. Får väll se om jag får till baka den..

Nej men nu vaknas det där inne, ska snart skjussa mamma till bussen med hon ska på kryssning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0