En dålig bloggare..

Jag ska erkänna att jag är väldigt dålig på att skriva blogg, men det är inte lätt när man inte har så mycker fritid eftersom att man är mamma till världens mammigaste barn.. Men dom säger att det vänder sen och att det är perioder och sen kan det komma en period när inte mamma duger utan bara pappa, eller mormor ect.. Det roliga var att jag och Verro pratade om hur det skulle vart om jag fick tvillingar, för verros morbror sa "det vart bara en".. Och Verro sa det tänk dig två mamma grisar.. Ja skulle nog slita av mig håret då..

Men nu sover mina hjärtan iaf, dom var trötta båda två..

Vad har hänt förövrigt då? Jo har ju haft timjan två gånger den här veckan, först i måndags när jag var och pratade med min kontaktperson eller va man ska kalla det.. Sen var vi där igår, nu börjar det bli lite roligar inte lika stelt som det har vart ett tag, eller det har ju vart roligt annars med.. Men igår efter vi hade vart där så vart ja och Micaela kvar ett tag och snackade o så, sen vart det ett varv upp på stan, det är ju alltid roligt att prata av sig me någon som har barn i samma ålder.. Så nu längtar jag tills nästa onsdag..

Ja o i måndags var jag oss Malin tog med mig kaffe och Carro vart ju överlycklig, lite skönt att komma ut och träffa folk med :)
 
Sen har ju sagt att Emma Lindgrens bebis kommer den 19:e december, det är min gissning..
Sen har ju Agge med fått barn en liten flicka :) som är urgullig, har ju dock bara sett bilder, vill ju se henne IRL med :)
Sen väntar jag på att Emma i hallsta ska få sin bebis hon är ju över tiden nu.. Ska bli kul att se vad de blir jag tror ju på en pojjke men det får man ju se hur det blir med det...

Ja men nu har jag skrivit klart för den här gången, vi får väll se när nästa blir?

Kommentarer
Postat av: Malin

en väldigt dålig bloggare ...

2008-11-11 @ 13:07:49
URL: http://thildasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0