Mammas bebis..

Var inne på fiahemmets sida idag, och min älskling var borta :/ nån har köpt honom, det är ju jätte bra men jag hade ju velat säga hej då på riktigt innan han åkte iväg till sin nya familj..  Han var ju mammas lilla hjärta och jag saknar kattskrället som fan...

Anars då, jo min andra bebis växer så det knakar :) Sist vi var på BVC vägde hon 4410 o var 57 lång, nu på tisdag ska hon få en spruta på bvc, får se vad on säger om det då..

Sen häromdan var ja med malin o carro på stan när malin hade åkte hem, så lossnade mitt däck på barnvagnen, men hallå KUL!! Där stog man på stan med en unge i vagnen och ett däck som inte vill sätta sig fast.. Men erik kom och hämta oss på stan och han lyckades fixa barnvagnen :) Det var bara att en spärr som hade fuckat sig, men det är en spärr för mycket :/ hoppas att det inte händer nån mer gång...

Igår kväll var verro här och vi såg på Bangkok dangerus eller nått sånt hette den... Först var vi på Hc o hämtade Jasmines skor och köpte lite godis sen kollade vi csi o sen filmen..

Sandra Borggren SKAFFA MOBIL SOM FUNGERAR :) du är ju omöjlig att få tag i :P

Kommentarer
Postat av: sandra

Men dom lovade ju att ni skulle få säga Hejdå?! Snällt..

Haha min mobil är död typ ;)

2008-11-01 @ 15:55:46
URL: http://sandraborggren.blogg.se/
Postat av: Denise

Hej, säg gärna till om du vill ha gratis bloggdesign. Det skulle vara kul att göra en till dig!

Kram Denise

2008-11-04 @ 18:40:29
URL: http://finastt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0