Om helgen och lite..

Ja helgen var lung vi var oss mackes pappa, söndag var vi ute oss min far och sen var vi i ättetorp och firade Erik, han fick giutarr hero :) hehe så han vart över lycklig så nu kan han spela med två player :) Max hade gjort en jättefin tårta :) ungen är elva bast och gör finare tårta än jag, okej jag kan inte baka det blir kladdigt o sånt skit :P

Men iallafall då sa mamma låt Jasmine smaka lite grädde bara på fingret, ja bara va kan man göra de?? När dom är så små? Mamma sa att det går bra att dom bara får känna smaken i munnen, men hon fattade aldrig att jag hade grädde på fingret som hon fick så hon smakade inte, utan det låg bara där i munnen :P Men mamma sa det att nästa gång jag äter glass kan jag låta henne smaka lite på fingret :) eller om jag tar en isglass att låta henne suga lite på toppen..

Igår MÅNDAG vart även Jasmine 2 månader, alltså vart tar tiden vägen? Hon växer ju så fort det var ju inte länge sen hon var så liten och bara sov och sov oss mamma hela tiden, nu räcker det med att lägga sig brevid henne och när hon sover riktigt djupt så är det bara att dra så sover hon själv en stund..

Var på återbesök oss Bm igår med, gick jätte bra, fick ett nytt lila kort eftersom att jag glömde mitt på BB :/ kan ju vara lite kul att ha i framtiden ju.. Så när nån frågar men hur stor var du eller hur mycket vägde du i vecka blabla.. så kan man bara kolla in kortet :)

Nej nu måste jag surfa vidare på internet letar sån där bok som man skriver om barnet o klistrar in hår lock o sånt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0