Lung och ro..

Nu ligger tuffsan och sover, vet inte vart jag har fått tuffsan ifrån, men kallar henne det rätt ofta, brukar även kalla henne gumman, snuttan, bebisen tjockisunge, tjippen och allt möjligt man kan komma på :p hehe men som dom säger kärt barn har många namn :)

Igår var vi på 50 års fest gick bra med henne det var ju lungt var ju runt 15 pers så det var ju inte mycket livat, och vi åkte efter tårtan när folket skulle börja dricka och bli fulla då kände vi att det var dags att röra oss...

Idag har vi städat och fixat hemma så nu är det rent och fint här hemma, det behövdes.. retar mig bara på att jag inte har hunnit göra iordning garderoben, jag hade tvättstugan häromdagen men jag har inte hunnit vika in det än..

Nej men nu ska jag kolla runt lite och läsa alla andras bloggar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0