Världens syndaste..

Jag lovar att det är världens syndaste om mig just nu, ibland får jag jätte starka värkar som gör jätte ont :/ dom är inte alls sköna, och nu har jag haft värkarbete hålla på hela helgen det borde väll hända nått snart tycker jag?? Men min karl var världens gulligaste idag :) Jag fick helkroppsmassage, och det var så jävla skönt, mest skönast var fossingarna och ryggen då :) och han fick stå i duschen och hålla slangen på ryggen åt mig med, känner mig som ett jävla handicap..

Sen vet jag inte vem som vill mest att hon ska komma ut, jag eller macke? Jag tror Macke är mest ivrig, eftersom att jag inte ser fram emot smärtan direkt... Sen tror jag macke tycker att det är jobbigt att alla frågar om han blivit pappa än, för på msn heter han som typ "Nej jag har inte blivit pappa, jag säger till då" eller "Det är en stressfaktor att ni tjatar o frågar om vi blivit förälldrar" ..

Pratade med morfar idag med iallafall efter att inte ha svarat på 3 samtal, jag orkar inte höra tjatet.. Men sen fick jag svara men jag sa att jag vilade så det gick fort!! Jag vill ha min vetekudde också, den ligger i bilen men orkar inte gå och hämta den :/ Jag har inte vetat att den låg där, jag trodde den försvann i flytten men macke berättade att den låg i bilen!!

Nej men nu är det väll dags att ta en värktablett och sova så man får lite sömn i sig.. Plus att jag ska lägga ner kameran i väskan nu när jag fortfarande kommer ihåg det :) fall det händer nått i natt.. inte för jag tror det men man vet ju aldrig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0