Zoombie nummer ett..

Jag är som en levande zombie, jag är inte riktgit klar i skallen.. Vandrar omkring som att jag inte vet hur man ska gå.. Använde typ en halv flaska sköljmedel till 4 maskiner tvätt, för jag hängde inte med vad jag gjorde riktigt??

Skulle vart oss Bm klockan tio imorse men varken ja eller macke kunde gå upp, jag hade vart uppe o sprungit hela natten och hållt macke vaken.. Så Bm ringe vid halv ett och sa att jag kunde komma till tre till henne ist.. vilket jag tyckte lät mkt bättre.. Eftersom jag ville försöka sova lite men det gick ju inte...

Aja nog om det, igår var Malin här och vi spelade lite mario kart :) hehe skit kul.. sen käkade vi lite mat, fast jag tyckte det var dö starkt o knappt kunde äta o så lilla thilda som är liten klarade att äta den starka maten, kändes lite illa att hon pallade det men inte jag :P Men jag får så jävla ont i magen av det med..

Sen kom Verro vid halv tio med Pizza andra kvällen i rad vi satt och svulla pizza och kollade på alla serier som gick på tv.. och efter det ringde Sandra så vi satt och snackade skit hon babblade på om ikea :D så vi satt o kollade ikeas hemsida o snacka om olika prylar vi ville ha o det :D Men jag vill åka till ullared sen när Jasmine är född och typ hanla på sig lite till hemmet och även henne och oss själva :D

Kommentarer
Postat av: malin

Weeeeiiiiiii :D

2008-09-09 @ 20:36:05
Postat av: Sandra

Yeeeeeeeeeeeeeah :D

2008-09-10 @ 15:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0