Febrigt och gnälligt!

Igår när jag var på Timjan så var Jasmine skit gnällig, hon kröp o lekte o gnällde typ hela tiden.. Sen kröp hon till mig o ville ligga i mitt knä, då kände jag på henne o hon var ju jätte varm.. Så somnade hon oss mig, men sen skulle vi fika lite och då piggnade hon till när hon fick lite yoghurt..

Sen när jag kom hem så tog jag tempen, och det visade sig att hon hade 39,5 graders feber, förmodligen för att tänderna håller på att spöka..

Så det var gnälligt värre här hemma igår, lite nu imorse med har det vart men nu är hon inte lika varm, fick väcka henne inatt och ge panodil..

Nej nu har det tagit mig ungefär 1½ timma att skriva det här inlägger pga fröken gnäll, men nu ser hon teletubbies hoppas det kan roa henne ett tag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0