Maxon 17/4 - 09 <3

Älskade maxon, hur kan man sakna någon så nått enormt..
Älskade Maxon finns inte längre, det var svårt men för ditt egna bästa, det var tufft att säga hej då, men när du väll somnat in såg du så fridfull ut, nu är du borta jag hade önskat en sista sommar med dig, men du orkade inte mer.. Jag är glad att jag valde att följa med och se dig en sista gång att, 11 år fick vi tillsamans, det var 11 fina år och många minnen med dig, kommer aldrig att glömma, saknar dig redan, tanken på att du aldrig mer kommer finnas är svår...

Kommentarer
Postat av: sandra

Naaw :( Blir ledsen fan.. Men som sagt han har det bättre nu <3

2009-04-18 @ 12:55:15
URL: http://sandraborggren.blogg.se/
Postat av: Johanna

Usch vad jobbigt. Jag kommer ihåg när vi avliva våran hund efter ungefär 13 år. Det är verkligen jättejobbigt, men de är även jobbigt att se dem lida. Dom har de bra däruppe nu:) Kram

2009-04-19 @ 16:13:51
URL: http://Celvinsliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0