Det är klart det är skillnad..

Satt och bollade lite tankar med mig själv föut och jämförde Mammalivet mot mitt tidigare liv, jag tänkte joo men det är klart de är skillnad, men ändå inte.. Jag kan fortfarande göra saker, jag kan gå ner till stan och träffa kompisa, bara att Jasmine måste ju följa med, det blir lite krångligt i vissa affärer med barnvagn..
Jag kan bjuda hem en vän att sova över, när jag lagt Jasmine för kvällen kan vi sitta uppe halva natten och käka godis, chips och snacka massa skit.. men jag måste fortfarande ta hänsyn att ja är mamma, o det är ju viss skillnad jag kan ju inte ta med mig henne på fest, krogen eller en konsert/bio..så klart ja märker skillnad.. men ja älskar mamma livet o det vill jag inte byta bort..

sitter i åby nu, hade ju hoppats på att malin skulle vart hemma men icke ju :/

Kommentarer
Postat av: marie

ja klart de är skilland med allt går om man vill. man behöver inte göra så krångligt för sig.

Ja mamma livet är underbart. jättein blogg du har:D

2009-02-03 @ 13:22:39
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0