I kungliga huvudstaden..

Japp idag har jag vart en sväng i Stockholm, först var vi bara en snabbis oss mackes mormor, var inte kul att se henne, hon var bara skinn och ben.. Men kvinnan är ju 91 år så det är väll dags snart? Hon äter inte, så hon mer eller mindre svälter ihjäl.. Det gjorde min gammelmormor mot slutet, hon vägrade äta..
Men men, in på roligare tankar, sen åkte vi till Mackes moster och käkade lax.. BLÄÄÄÄ.. jag hatar lax.. Så var mackes kusin där och hennes dotter på två år, och hon är så supergullig ungen.. hon blir två i februari och det kunde ja inte tro för hon pratade hyfsat och sa till när hon ville gå på pottan och kunde bokstäver o färger.. Min lillebror på två och ett halv kan ju fan knappt prata.. Men dom säger ju det att flickor är snabbare i utvecklingen..

Men förövrig kungliga huvudstaden har jag fått från pelle svanslös som var Max favoritfilm när han var liten, jag kan nog varenda replik ur den där jävla serien..

OBS SKREV DETTA IGÅR, MEN VART FEL PÅ INTERNET SÅ DET PUBLICERADES INTE!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Ju längre man låter barnen sova i föräldrarnas säng, desto svårare blir de för barnet och lära sig att sova i sin egna säng. Så jag tror det bara är bra att dom lär sig ifrån början att dom har en egen säng. Men att dom alltid är välkomna att lägga sig hos mamma/pappa om dom vaknat under natten eller om dom haft mardrömmar eller något.

2009-01-04 @ 19:13:49
URL: http://michaelacarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0