Läkarbesök..

Har ju varit totalt synd om min dotter, och det har jag glömt att berätta om, kanske inte glömt bara fått lagt all uppmärksamhet på henne, förra Måndagen var jag på vårdcentralen i 3 och 45 minuter, Jasmine hade haft feber i FEM dagar och vi visste inte varför, men vi gick dit och tog blodprov.. Det såg inte bra ut, hon var sjuk.. Men vad för sjuk? Det visst vi inte än.. Dom ville ha ett urinprov, vilket inte var det lättaste på en sån liten bebis, första försöket misslyckades, men andra så pissade hon rätt i den lilla påsen dom klistrat på kissemurran, upp till läkaren igen och få svaret urinvägsinfektion! Så nu har jag pillat i min lilla fröken pencelin en hel vecka och ska på återbesök oss läkaren idag,
men uppdaterar senare och skriver vad läkaren sa!

Uppdatering:
Det gick bra oss läkaren och det blodprovet visade att Jasmine var frisk nu, så det var ju skönt (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0