Det stora steget..

Idag tog jag det stor steget och gick med i viktklubb.se, känner det nu allt som jag hade gått ner efter jag fick Jasmine har kommit tillbaka, icke kul..

Anledningen till att jag valde gå med där igen, är för att där får jag så att jag kan äta rätt, har lite svårt att veta vilket man får äta och inte äta.. så vi får se hur det går, kommer nog inte gå lika fort fram som sist, men hoppas det blir bra.. har jag nått att syssla med när min karl inte är hemma heller..

Plus att vi har gjort en liten deal, när han är på hemmet, ska han träna o sola (han är ju så blek, men det är ju för han är finsk)

Kommentarer
Postat av: sandra

Håller tummarna för dig!!!!

2009-03-02 @ 19:33:01
URL: http://sandraborggren.blogg.se/
Postat av: svensson

haha för att han e finsk ... jahhahahahhaha

2009-03-02 @ 19:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0