Vad är sova? ?

Jag är trött så ögonen går i kors på mig, men sova vad fan är det?? Äntligen har precis Jasmine somnat in, men det var ju inget att skutta och jubla för!! Nu är det dags att ta hand om disk och plocka undan allt som blivit framdraget..

Jasmine har legat i 41 graders feber och jag det har vart så synd om henne :/ och idag har hon typ gråtit hela dagen, men febern är borta.. Så hon är nått sjuk eller har ont någonstans min lilla bebis :/
Kan inte ungen börja prata så hon kan berätta vad det är för fel??

Emma med Melina
har varit här och spenderat helgen med mig och Jasmine :)
Har varit rikigt trevligt, vi har snackat, umgåtts och så tog vi en tripp till spicy hot.. Hade föredragit att dra och äta på kinaresturangen "China" men Emma var sugen på Spicy.. Det var tråkigt att Jasmine var sjuk för annars hade man kunnat hitta på lite mer saker som
busfabriken .. Men det får vi ta en annan gång :)


Nu blir det fixa tajm..
Kärlek till dig Marcus <3

&

Mina vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0