Det har vart fullt upp här..

Ja, har inte haft så mkt tid att skriva blogg..
Det går framåt med viktklubb, har börjat få in matrutiner nu, vilket var  väldigt svårt eftersom jag är van vid att äta när jag är hungrig eller har tid, men nu får jag allt ta mig tid att laga mat och sitta o äta..
Men det går jätte bra nu med Jasmine sen vi fick matstolen, så nu sitter hon med mig/oss vid köksbordet och äter, förutom till middagen då för då sover hon..

Jasmine har börjat sova 17.30 till 06.15 vilket jag inte tycker om :/ så igår kväll fick hon lägga sig sju och då sov hon till kvart i åtta imorse, så jag ska försöka hålla henne vaken, får väll se hur det går..

sen har Jasmine vart jätte hostig hela natten och rasslig i lungorna, men det märks inte nu på morgonen för nu springer hon runt i sin gå stol som en tokig unge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0