Nu sover Jasmine..

Nu har jag lagt Jasmine, så nu sover hon äntligen, var bara att gå och gunga på henne en stund sen lägga ner henne brevid mig och ligga där tills hon somnat..

Igår var min lilla flicka 3 månader, nej tiden går snabbt jag vill ändå att hon ska bli stor, men ändå att hon ska bli mini igen, den där lilla tysta saken som bara åt och sov, som älskade att ligga och mysa på mammas bröst..

Aja en annan rolig sak, idag fick Jasmine smaka puré, majs och potatis puré, hon tyckte väll inte direkt att de var någon höjdare men hon åt det lilla hon fick så nu har hon fått smaka iaf..

Igår var det timjan, och det var super, jag tycker om våran grupp.. Fick en jätte söt dress till Jasmine av Emma :) Sen gillar jag även Michaelas tanke, hon använder inte könsbestämmande kläder på Nickos, utan hon kan ha både pojk och flick kläder :) Tycker faktiskt det är rätt, men jag älskar ju att sätta på Jasmine allt som finns i rosa, okej så har jag mkt grått och även mkt jag fått från Jesper :) Mina favoritfärger är ju GRÅTT, ljusgult och rosa :) Hehe okej inte rosa kläder, allt ska vara rosa i prylar :D Verro tycker jag är lite knäpp :P för vi kom in o prata om det där en gång, hon bara du har ju bara ljusgråa kläder och ljusgult, sen är du så jävla tänd på rosa prylar :P

Aja nog om det imorgon ska jag färga håret, kanske är det dags för det va?

 

Kommentarer
Postat av: svensson

JO det är väl dags för det ahhahahahah

2008-12-12 @ 13:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0