Jaha då ska vi skriva om..

Nu har ja fått fixa mig i ordning, skit skönt.. Jasmine har suttit och myst oss macke jag vet inte hur länge, men det är ovanligt länge eftersom hon är så mammig :)

Det har inte hänt så mycket i mitt liv direkt ska väll beskriva helgen lite snabbt innan jag ska plocka vidare, i fredags var jag oss carro och åt frukost, hon satt och sniffade på mitt barn hehe.. Sen var jag iväg med Karin och handlade massa saker :) bärsele, mobil till skötbordet, kläder och sängtäcken :)

På fredagkvällen var det sorgligt, vi var och lämnade katten, Jasmine började gråta där inne, vi fick inte säga hej då för dom bar iväg honom innen vi hann säga hej då, jag gick med Jasmine på armen och försökte hålla tårarna i styr.. När vi kom ut tjöt ja som ett svin, sen kom man hem till mamma och HALLÅ man ska inte åka till mamma när man är ledsen för då bli man bara mer MAMMIG o ännu ledsnare...

Sen på Lördagen var vi iväg till ullared gjorde lite fynd sådär kuligt :) Men det är ju så jobbigt att åka så långt, men tydligen ska dom öppna gekås i mantorp blir väll att åka dit då :)

Söndagen var vi hemma och städade sen åt vi donk ja o älsk o myste hela familjen framför tvn!!

Kommentarer
Postat av: Aq

Nå det va på tiden att du uppdatera nu :P

2008-10-07 @ 23:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0