Blogga om Fotobok

Är du trött på alla tråkiga gammla fotoalbum? Det börjar jag bli, det är fint att framkalla och sätta in foton,men det börjar bli vardagligt! Men skulle det inte vara roligt att förnya sig lite? Det tänker jag göra, jag ska skaffa en F O T O B O K, från Fuji Direkt! Det som är så bra är att jag kan skriva mina egna berättelser om min dotter här i, det är ingen vanlig fylla i bok som ska bestämma vad jag ska skriva och hur jag vill att bilderna ska sitta!

FOTOBOK
 Bild lånad av http://www.fujidirekt.se/


Det är enkelt också, det är bara ladda ner ett program som finns på deras sida, sen kan man klistra och klippa hur man vill, lägga till text och även lägga på effekter! Du skapar boken precis som du vill ha den! Är inte det bra?

Låter det intressant? Besök www.fujidirekt.se och klicka dig in på fotobok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0