Gråta lite kanske?

Nej det ska jag inte.. Det finns inte tid för sånt i min kalander.. För det är bara stress runt omkring mig hela jävla tiden, får fan aldrig en dag att sitta i lung och ro och njuta..

Bakade till halv ett inatt, sen skulle jag ändå upp tidigt, fixa iordning mig packa väskan och hämta hunden, Maxon var här hemma oss mig idag.. Det skulle komma bygggubbar till mamma och dom.. Sen stressa iväg till bussen skulle ju vara på timjan till 10.. Därifrån och möta upp Sandra och Carro som kom hundra år sent, sen stressa hem och fortsätta baka..

Begravning imorgon och dop på Lördag..

Veckan då? Jo helgen spreng iväg, carro o company var här i fredags och vi glodde på film, verro kom tillbaka på lördagen igen och sov.. Söndag fixade jag till håret, måste ju se någolunda bra ut när alla ska fota på dopet, måndag bakade jag bullar med Emelie så var med henne hela dagen.. Igår satt jag i Linköping hela dagen, och bakade på kvällen/natten..

åhh nu till det sorgliga.. Ringde precis till Mackes kontakt, och hon sa att macke ska flytta till SURAHAMMAR, i typ västerås, så jag får väll sitta här hemma själv och ruttna bort medans han är där 3-12 månader.. Men det lär ju så jävla seriöst först att vi har ju barn och han kan ju inte flytta långt fall han måste hem och vara med på bvc besök ellet sånt.. Men nej nej slit isär familjen istället gör det.. VILKEN hjälp, det finns hem närmare, så han kan vara nära sin dotter..

Kommentarer
Postat av: svensson med fetaste S:et

Men du vet ju att fint folk alltid kommer sent :)

Men gud e dom dumma eller va fan det kan dom ju inte göra.. sättan där.. hmm aja du vet ju hur jävla soc fittorna e ^^

2009-02-25 @ 19:40:31
Postat av: Malin

finns här för er det vet du ! Behöver du lite avlastning så finns jag ! Puss !

2009-02-26 @ 09:53:56
URL: http://thildasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0