Time off från Jasmine..

Japp, idag är jag barnledig.. Ska bli skönt, har faktiskt ganska mkt att styra med här hemma, jag ska på stan och köpa begravningskläder, jag ska städa och jag ska handla.. Så min mor ska ha Jasmine, så jag med kan få vara barnledig nångång.. ohh, gud vad oansvarig jag är som lämnar bort mitt barn.. Tyck va fan ni vill, är så jävla trött på att höra andras tjat om hur fel det är att lämna bort sitt barn för att göra egna saker..

..Det skulle du tänkt på innan du skaffade barn... Ja men planerade jag att det skulle se ut så här då eller? Jag hade inte räknat med att bli ensamstående bara för att ni kan lämna erat barn till pappan om ni vill duscha städa laga mat etc..

Aja, nog om det, är bara tjurskallig idag, jag kommer nog slockna fint ikväll, ska upp skapligt imorgon med, har ju "frukost dejt" med Michaela på donken :) Sen bär det av till babysim, mamma kommer och lämnar Jasmine till babysimet, så jag kan äta frukost och det i lung och roo.. Härligt för en gångs skull..

Ser iaf fram emot imorgon, få äta frukost för en gångsskull, bada med Jasmine hon tycker det är skit kul, och sen åka till Linköpinssjukhus och träffa min älskling..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hittar inte min laddare, men jag ska hem till mamma och pappa idag så jag ringer dig :D puss sandra

2009-02-24 @ 15:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0