@home

Äntligen hemma, så jävla skööönt!
Har ju vart skönt att vara bort med, men det var ännu skönare att komma hem.. Att gå i min morgonrock, att sitta vid min dator.. och äta vad jag tycker om till frukost.. Det är bra hemma hos mamma, men det är alltid bättre hemma..

Macke åkte inte med till skåne, det var skönt.. Så vi ska ner och handla lite snart, måste köpa lite bröd och mjölk..
Vart lite irriterad igår när jag kom hem, jag trampade på tre snus som låg på golvet!! Jag vart riktigt förbannad och sa till macke att han får fan damsuga här så inte Jasmine stoppar snus i munnen.. Låg även kapsyler på golvet, som hon med kan stoppa i munnen...

Morgonen började bra, förutom att Jasmine hade sönder ett glas så få bort ungen från glaset och sen tre katter som sprang i det var ju inte heller lätt.. Idag är kattungarna 9 veckor, snart flyttar dom ur boet.. Lite sorglit, men så är livet, Carro ska ha ena kissebebisen som hon har döpt till Barney, om jag har stavat rätt.. Vi ska bara behålla kattmamman, hon är supermysig!

Jag tycker att barn som växer upp med djur får nått speciellt band med djur, egentligen hade jag inte velat skaffa katt så här tidigt, men Macke ville så gärna ta den.. Han är ju inte uppväxt med djur så han tycker det är jätte mysigt med en katt..

Nej nu ska vi göra oss iordning lite, nu när Marcus är tillbaka i verkligheten! Var faktiskt lite skönt att han med fick leka av sig lite med grabbsen.. Eftersom han ställde upp och följde med mig på mitt äventyr (:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är kulit att växa upp med djur :D

2009-07-13 @ 00:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0