Kattägare snart då :)

Vi har vart kattvakt ett tag nu, och jag har märkt hur mycket vi saknade att ha katt! Det ger så mycket, och att Jasmine får växa upp med djur tycker jag är bra..

Nej men det var sa att min mamma hittade en katt vid deras husvagn, hon kom och tiggde mat och var jättekelig! Så mamma skickade och frågade om vi inte ville ha en katt, jag sa att Marcus fick bestämma! Sen fanns det tydligen en ägare till katten på campingen? Men han fick inte ha kvar katten för camingägaren, så mamma gick och prata med honom! För då hade katten flyttat in i vårat förtält med två kattungar helt plötsligt!

Men han hade vart och hämtat katterna så mamma gick som sagt för att prata med honom, då hade han kastat in kattern i bagaget och så sa han att han tänkte väll köra in dom till nått katthem! Mamma var säker på att han skulle dumpa katterna i skogen! Men så nu har mamma tre katter hemma, vi ska ta 2 och så får vi se om mamma och dom skulle behålla en katt!

Det som är så skönt om vi får två är att då har dom ju sällskap :) och dom är ju så otroligt söta kattungarna! och vad dom heter avslöjar jag sen :) Jennie som döpt dom :) Kattmamman hade ju redan ett namn, så hon fick heta det hon hette NORA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0