Oj då!

Upptäckte att det var ett jälva tag sen som jag skrev blogg, har väll vart mycket att göra? Iallfall det som hänt då, den 29:e maj hade jag namnsdag och Verro vart 23 år, sen den 30 maj så hade Verro namnsdag och jag fyllde år :) Tyvärr vart det dock inget stor kalas, men vi ska åka kryssning den 13:e juni för att fira lite! Fick pengar, bord + stolar till balkongen och en DVDspelare som skulle gynna Jasmine så hon kunde se teletubbis! Ja du det är väll så att bli gammal?

Sen igår var det ju världens jälva väder, var ute i ättetorp och sen vart det tatuering, macke hade Jasmine så jag och felix jag drog till tatueraren, sen var det klart så drog vi hemåt och Jasmine somnade i bilen och sov för natten skönt!

Idag när jag vakna var jag dö seg, orkade inget men hade ju tvättstugan så ner till tvättstugan och sen kom jag ju på att jag var tvungen att gå ner till stan och hämta emmas nycklar till hennes lägenhet, eftersom hon flyttar hit idag! Så mötte upp felix på stan så käkade vi donken, och sen drog vi hem.. Så macke och felix fick kolla jasmine medans jag gick bort till emma en stund och nu ska jag ner och tvätta igen!!
Vi håller på att grilla nu så ska vi snart äta!!

Imorgon ska jag var lägenhetsvakt åt verro, bara en liten stund för då kommer det några sprickinspektörer och kolla om det är några sprickor i väggen eller så eftersom dom spräng borta vid HC!

Kanske ska vara kattvakt till haklapp den här helgen vi får väll se!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0