Ungen då!

Jasmine försöker göra sin mamma G A L E N!!! Med stora bokstäver, jag har sagt AJJABAJJA nu säkert 7000 tusen ggr och hon kan ändå inte låta bli att riva ut papperna och böckerna under bordet, suck!

Som tur är ska vi snart gå och äta frukost, jag är hungrig som fan, men inte Jasmine så väntar tills hon vill äta så kan vi äta samtidigt! Hon har börjat äta mackor nu till frukost, det gillade hon inte föut med nu är det jätte gott tydligen! Och bannan har hon med börjat käka, det som hon fick kvälvningar av förut!!

Sen ska jag få gå ut ikväll, det ska bli skönt!! Det är inte ofta jag har chansen men nu jävla ska det bli skojjsigt :) Ser fram emot det, och sen är det ju kryssning nästa helg, då ska Jasmine vara hos sin mormor :)

Nej men ska väll gå och se om jag får äta nu då :)


Kommentarer
Postat av: sandra

Hon börjar bli en stor tjej nu :) Och ja det kommer bli skojjigt i kväll!

2009-06-06 @ 12:51:57
URL: http://sandraborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0