BVC - Ettårskoll!

Det gick jätte bra på Bvc idag!
Jasmine fick spruta för tredje gången, snart vill hon väll inte gå dit mer! Nej då, hon vart inte ledsen idag heller, det är ganska skönt för en del barn kan ju bli hysteriska när dom får sprutan Jasmine har inte sagt nått en ända gång! A (BVC sköterskan) tycker Jasmine är jätte duktig som inte bli ledsen och berömmer henne och pratar så fint med henne! Hon sa även att Jasmine har vart tidig i sin utvekling men det var så med vissa barn! Hon frågade hur länge Jasmine gått, ja sa sen 10½ månad och hon ville se när Jasmine gick runt och plockade upp olika saker på golvet! Hon sa att det var jätte bra att hon böjde sig ner efter sakerna och inte satt sig på rumpan för att resa sig med sakerna och det var jätte bra att hon kunde plocka upp saken o sedan knalla iväg, det var bra för motoriken och at hon klarade göra flera saker samtidigt!

Jag tycker om A på Bvc hon är jättesnäll och pratar så lungt och fint med Jasmine! 

Nej snart ska jag iväg till Timjan inte så taggad för jag är så trött vill lägga mig ner och sova!

Kommentarer
Postat av: Cathy

Antar att A är Anita ;) Hade också henne när vi bodde i Hageby. Hon är så härlig!

2009-11-19 @ 11:54:46
URL: http://catherinebergius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0