aha?

Kom inte på nån bra rubrik för dagens inlägg, jag är inte bra på att blogga heller, försöker skriva om det vardagliga här och vad som händer men det händer inte mkt roligt i mitt liv :P hehe

Idag skulle vi fixa till lappen med tapet vi hade valt, för dom hade inte fattat vad vi menade, så vi ska ner till botorget o fylla i en ny lapp, men ska göra det senar jag ska till BM (Barnmorskan för dom som inte vet ) först, sen ska vi dit..

Sen händer det inte så mycket roligt, jag ska fråga barnmorskan om jag kan få sola nått, typ bara lite, jag har mitt solkort som jag har gått o sneglat på länge o väl nu, sen ska ja även fråga om jag kan få några tabletter mot illamåendet, RECEPT belagt gärna för dom receptfria skiten funkar ju inte! Sen ska jag se om jag verkligen behöver äte niferex, jag har ju inte börjat än ^^ för dom är ju så jävla stora går ju inte att svälja :/ se vad hon säger, elak ska hon säkert med vara o sticka mig i armen o ta massa jävla blod, USCH!´


aa nu känns det som att jag inte ahr nått vettigt att skriva utan bara svamlar!


Kommentarer
Postat av: malin

ja fick äta domdär niferexen .. usch säger ja bara för dom !!! hoppas du slipper då!! klappa magen från mig ^^ puss

2008-04-15 @ 11:56:41
URL: http://thildasmamma.blogg.se
Postat av: S

Hur går det med vikten och det nu då? Fortfarande problem med det?

Uppdatera oftare pullan :D hihi

2008-04-15 @ 12:39:16
URL: http://siituation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0