Hej jag heter soppsorteraren..

Jag är väldigt noga med sorteringen, i den påsen ska det vara glasflaskor, i den burkar, i den plastflaskor o i den är det pappersinsamling o den kartongsamling.. Men när man lever med en KARL som inte kan lägga papper i pappersinsamling utan i sopppåsen så blir jag väldigt frustrerad, o det har Sandra fått höra mig beklaga mig om hela dan att macke inte kan sortera utan lägger fel! Så nu när jag har fixat till sorteringen så sitter jag fortfarande o retar mig på att det läggs fel ibland!! Aja hade inget bättre att skriva idag tyvärr...

eller jo.. Jag var på skännige marknad idag mkt getingar o folk, köpte 12 par strumpor och käkade våfflor :) Så kort o gott :)

Kommentarer
Postat av: C.

Hahhaa palla tjat om soppsortering Nettan ;)

2008-08-07 @ 19:03:04
Postat av: saaaaandra

Haha ta han i öronen snart kanske? :p hyhy

2008-08-07 @ 20:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0