Upp och ner, ner och upp...

Har sprungit i den där jävla tvättstugan hela dagen nu, tvättat mattor och det mesta som tänka sig kan.. Håller på att vika in alla kläder och det i garderoben.. Boring.. Håller på att packa den såkallade bb väskan, men vet inte vad ja ska lägga har hitills packat trosor, strumpor och byxor, så det ska väll ner nån tröjja och tandborste, men ska ja ta den nya ja har köpt (köpte tandborste som jag tänkte att ja skulle packa med mig för sliter nog inte åt mig min när värkarna väll kommer) så ska man ta den nya eller ta med den gammla som man kan kasta där? Jag tror jag packar den gamla, så lämnar ja kvar den som minne av mig haha :P

Nej men det verkar inte bli nån bebis plopp här än SUCK :/ Pratade med majsan förut och hon bara "har ni knullat än då" haha hon är så skev människan bara kastar ut sig så där ;)

Men bebissängen är bäddad, och imorgon ska ja och Marcus måla det sista i rummet så kan vi ta in lite saker dit men får se till att ställa bokhyllan o sakerna där inte fondväggen ska va.. Den måste ja o sandra måla någon dag med.. Men det kanske blir efter hon är född?? MEN VILL ATT HON SKA KOMMA NU ÄR SÅ JÄVLA BEBIS SUGEN! Får se nu om hon vill komma när bb väskan är packad :)


Kommentarer
Postat av: Malin

:D jaaaa men vill ju att prinsessan ska komma ^ hihi .. Pusss

2008-08-30 @ 10:25:53
URL: http://www.metrobloggen.se/ThildaBus
Postat av: jenny

Hej tjockiiis! gjorde inte shoppingen med sandra ett dugg? inte ens lite känningar? haha =) hoppas det går bra med allt

kramar jenny aka sandras syster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0