Äckliga underbara julstress..

Fan har lite svårt att beskriva dagen, det var underbart att inte behöva springa med Jasmine på stan idag bland allt folk, kan ju inte påstå att jag var ett dugg avensjuk på dom med barnvagn!!
Men det var vidrigt mycket folk, o det trängdes och man kom inte förbi, och det var ett jävla tjat.. Macke ringde hela tiden och frågade vart jag var och att vi var tvugna att åka till hans pappa, men jag kan inte rå för att hans pappa ändrar planerna, för det var bestämt att han skulle kommit hit, o då planerade jag in att gå på stan..

Men jag stressade runt på stan och hann köpa allt som jag skulle iaf, tror jag handlade för 1700 eller nått.. okej men det var ju inte bara mina pengar då ;) Mamma gav mig 900 jag skulle köpa Armani parfym till erik och julklappar till oss andra, bara nått litet att öppna eftersom att det bara blir kuver.. Sen fick jag 500 av erik att köpa julklappar till mamma..

Köpte en liten julklapp till mig själv med ;) Men de är hemligt hihi.. o nej den är inte rosa eller vibrirar eller nått sånt, så det är ingen dildo jag köpt om ni tror det hehe..

Sen paniken man fick av att man var tvungen att ringa mamma var 5:e minut o kolla om allt gick bra hemma, men behövde inte oroa mig, och vet ni det kändes inte ett dugg fel att lämna henne, det kändes väldigt bra :) det är tur att man har vänner som kan hjälpa en till rätta ibland, så alla som tycker att det var fel av mig att lämna Jasmine för att få göra nått eget kan dra nånstans o titta aldrig in i min blogg igen!!

Nej men nu måste jag fixa grejjer och julgrejjer till imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0