Beslutsångest..

Har världens beslut ångest, funderar på om jag bara ska amma Jasmine på morgonen, sen en gång till efter det så hon somnar om, och sen bara på kvällen, och köra med ersättning resten av dagen.. Ist för att göra ersättning efter varje amning.. Men hon somnar ju nästan bara av bröstet :/ o ibland på dagarna har jag as fulla bröst som hon knappt orkar dricka ur, o vissa dagar är det helt tomt.. det är skit skumt och jobbigt det där..

Sen har jag beslutsångest om jag ska beställa lite kläder till Jasmine eller inte, det är halva priset, men har ju inte så gott om pengar direkt :/ och sen har hon ju sjukt mkt kläder..

Nej nu måste jag sortera upp tvätten medans Jasmine sover, sen imorgon halv åtta kommer dom o ska riva våran diskbänk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0