Då var det 09 då..

Nu ligger Jasmine och sover i sin egna säng faktisk :) hon har sovit där hela dagen, eller inte hela dagen, dom gångerna hon har sovit idag :) Det känns som framsteg, men det kommer kännas tomt i sängen utan henne, det är väll det som är värst.. Men hon är ju stor nu, snart hela fyra månader gammal.. och jag måste ju få henne att sova i sin egna säng..
Speciellt nu när Marcus äter sömntabletter för att kunna somna, då kanske han inte vaknar om när hon ligger i mitten..
Egentligen är det väll jag som har haft svårt att släppa taget,

men men, det vart inte mycket raketar att se på, vågade inte gå ut på balkongen det smällde ju rätt rejält var dö nervös att Jasmine skulle vakna, men hon sov som en stock..

Jag hade inte så mycket roligt att säga i förtsa inlägget för året, jag har suttit och hållt på med dopkort.. Måste ju skicka ut dom snart.. Har även ringt min syster o kollat hur det är med henne, så hon inte blir allt för full.. Jag och Marcus har ätit lite gott här hemma, vi åt förrätt några små "korgar" typ, ska se om jag kan förklara vi tog polarknäcke, det ljusa avlånga knäckebrödet värmde i ugnen så det var vart om man kunde forma det, vi fomade det till typ korgar och hade i tonfiskröra och macke fick lax på sin, lax är bläääää.. Sen åt vi plankstek, det var riktigt gott :) Det ända vi hade att dricka var cola, ingen höjdare att skåla på..

Nej men nu ska jag fixa iordning lite och så, göra lite mat till Jasmine och väcka henne och ge det..

Kommentarer
Postat av: Toni Lappalainen

Vad kul att du poppade in hos mig, jag ska följa din blogg via Bloglovin, Gott nytt år:)

2009-01-01 @ 00:36:01
URL: http://lappalainenonline.blogg.se/
Postat av: Toni Lappalainen

Lät ju jätte smarigt det där;)

2009-01-01 @ 00:56:22
URL: http://lappalainenonline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0